wtorek, 15 listopada 2016

Od Instytutu oraz dodatek z gazety

Witajcie;-)
jak dawno mnie tutaj nie było. No właśnie problem w tym, że brak przesyłek. Mimo próśb do firm oraz pozytywów niestety nie wiem co się dzieje.
Po prostu pomimo obietnic nic nie przychodzi, czyżby poczta gubiła przesyłki, a może firmy tak zwyczajnie łamią dane słowo.

Na dzień dzisiejszy mam jednak dla Was przesyłkę, którą otrzymałam wczoraj od Instytutu Piotra Skargi. A w środku podgrzewacz symbolizujący światełko Fatimskie.



Dzisiaj zakupiłam również "Mamo to ja" ze świetnymi dodatkami i w super cenie. Tym razem w grudniowym wydaniu znaleźć można próbkę pieluszki Dada w rozmiarze 4, kolorowankę "Masza i niedźwiedź" z naklejkami oraz książeczkę Zofii Staneckiej "Basia i dentysta" również z naklejkami.
Polecam tym bardziej, że znajdziemy tam dużo porad, jak również fragmenty ulubionych dziecięcych książek znajdujących się na samym końcu poradnika. Jeśli chodzi o mnie uwielbiam je czytać swojemu dziecku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz