sobota, 27 sierpnia 2016

Moja przygoda z kolekcjonowaniem

Chciałabym w kilku zdaniach opowiedzieć, jak rozpoczęła się moja historia z kolekcjonerstwem. 
Nie pamiętam dokładnie, kiedy to się zaczęło, ale wiem że pierwszym gadżetem w mojej przyszłej kolekcji był pluszowy misiek od Coca-Coli. 
Boom nastąpił jednak ponad trzy lata temu, wcześniej okazyjnie zbierałam gadżety. 
Pisałam do wielu urzędów i firm, a odzewy przeważnie były pozytywne. Na początku głównie otrzymywałam ulotki i foldery, rzadziej były to smycze, długopisy i inne drobiazgi. 
Moja obecna kolekcja jest dość spora, a to że bloga nie prowadziłam wcześniej, postanowiłam wykonać zdjęcia zgromadzonych do tej pory gadżetów. 

Nie jest to jednak wszystko co otrzymałam lub wygrałam. 

Blog ten powstał z myślą przeżycia czegoś nowego, aby się rozwijać i wciąż iść naprzód. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz