wtorek, 13 września 2016

Romet, akcja "Jestem w drodze" oraz MON

Witam Was ponownie o tak późnej porze, niestety masa obowiązków dziennych nie pozwala mi na wcześniejsze wpisy. Więc pozwólcie, że przeznaczę dla Was krótką chwilę.
Otrzymałam dzisiaj 3 przesyłki od Poczty Polskiej, w tym jedną której się nie spodziewałam.

1. ROMET:
-2 naklejki
-2 smycze
-2 breloki
-4 długopisy
-notes A4
-torba


Romet to polska branża rowerowa i motoryzacyjna w Polsce, celem jest tworzenie rowerów, których innowacje łączą się z doskonałą jakością, zachowując przy tym rozsądne ceny.
Od rowerów trekkingowych, przez miejskie retro, rekreacyjne, wyczynowe, po nowoczesne rowery o napędzie elektrycznym.
Romet zajmuje miejsce w czołówce światowych producentów. Uznanie zyskuje skupieniem na ergonomii, bezpieczeństwie, niezawodności i modnym designie naszych produktów, co przekłada się
także na mocniejszą pozycję na rynku europejskim.

Zapraszam http://www.romet.pl/

2. AKCJA "JESTEM W DRODZE"
-przypinka
-list

O akcji
Wiele przyszłych mam często ma trudności ze znalezieniem wolnego miejsca w komunikacji miejskiej czy pierwszeństwem w kolejce (w sklepie, aptece, urzędzie, na poczcie czy u lekarza). Wynika to z faktu, że nie każdy potrafi rozpoznać czy kobieta spodziewa się dziecka. Szczególnie na początku, kiedy ciąża nie jest jeszcze widoczna.
Celem naszej akcji jest dyskretne i zarazem skuteczne uświadomienie innym, że kobieta zostanie mamą. Dlatego też stworzyliśmy bezpłatny znaczek, dzięki któremu ciężarna będzie mogła w prosty i nienarzucający się sposób poinformować otoczenie o swoim stanie, jednocześnie samodzielnie inicjując pozytywną oraz życzliwą postawę otoczenia.

Jak otrzymać bezpłatny znaczek?

Wystarczy, że przyszła mama wypełni formularz zgłoszeniowy, podając imię, nazwisko, adres do korespondencji i email. Po potwierdzeniu zamówienia, w przeciągu kilku dni przesyłka dotrze na miejsce – do każdego miasta w Polsce.

Wystarczy wejść na stronę Fundacji http://jestemwdrodze.pl/

3. MON
-katalog o siłach zbrojnych RP



W nawiązaniu do poprzedniej wysyłki MON-u, dzisiaj otrzymałam zupełnie niespodziewanie katalog opisujący polskie siły zbrojne wraz z bogatą fotografią. 

Jeszcze raz zapraszam na   http://www.mon.gov.pl/

Serdecznie dziękuję za otrzymane przesyłki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz